reklama

Nič nerozplače spoločnosť tak,ako úspešný Róm

Pred tým ako si prečítate tento článok, položte otázku. Je rómska národostná menšina až tak hlúpa ? Nájdu sa aj tí, ktorí prosperujú ?  Svoje vyjadrenie napíšte pod článok,snáď bude zaujímavý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Spoločenské nálepkovanie

Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, že je aj niečo pozitívne na tomto svete ? Každý z nás odsudzuje,kritizuje a nadáva na všetko, čo sa okolo nás točí. Myslí si a som presvedčený, že to je prirodzené a patrí to u niektorých aj k životu. 

Nemôžem zabúdať na to, kto som a odkiaľ pochádzam. Som RÓM ! Média nás medializujú ako na bežiacom páse. Hovoria, píše sa o nás všade a o všetkom možnom. V poslednej dobe, keď som si zapol televíziu, videl som iba samé negatíva a to čo sme neurobili alebo to čo nechceme alebo to, čo za nás niekto pokašľal. Politici nás využívajú na svoje predvolebné kampane a podobne. Vyjadrovať sa na tému politici je asi "nedôstojné". Načo ? Aj ak urobia to čo chcú oni, nie čo chce spoločnosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K meritu veci 

Chcel by som sa podeliť a napísať niečo o tom, aké sú výsledky niektorých Rómov. Možno pre niekoho nezaujímavá téma, ale pre spoločnosť potrebná. Spoločnosť nechce a niekedy som to sám zažil, že nechce vidieť to dobré. 

Nie sme predsa až takí hlúpi. Je nám síce menej ( tých, ktorí študujú, alebo sa vytrhli z majority),ale verím že postupom času nás bude oveľa viac. Snažíme sa. Dajte nám čas a verte, že ukážeme to, čo v nás je. Nežijeme len z hudby a tanca,alebo z tzv. rómskeho folklóru. Sme tu a verím, že my prispôsobiví, im dáme šancu uspieť v rôznych oblastiach spoločnosti tým, ktorý to nikdy nevedeli. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mladá Marianna Šamková sa chce stať učiteľkou. Je to jej sen. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Michal Sivák

Michal Sivák

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Ahojte ! Som Róm. Verím že nemáš nejaký predsudok a že si veľmi rád prečítaš môj blog. Ak ťa to zaujme a niečo v tebe daný blog aj vyvolá,napíš mi na facebook. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu