reklama

Muž, ktorý svojim telom ohúril celú planétu a prezentoval naše Slovensko

Na Slovensku menej známy,  no koreňom pripútaný k Slovensku. Michal Gajdošech, známy ako muž, ktorý ohúril svojim telom. Nie jednej žene by sa páčil takýto muž.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 Michal Gajdošech je štvrtým najkrajším mužom planéty a patrí mu aj titul najkrajšie telo sveta.

" Modeling nikdy nebol mojim snom. Ukončil som inžiniera a nevedel som, ako sa môj život bude uberať " hovorí Michal.

Michal Gajdošech (28) reprezentoval našu krajinu na prestížnej súťaži Mister Supranational 2017, ktorá sa uskutočnila začiatkom decembra minulého roka v poľskom mestečku Krynica-Zdrój. Zo súťaže odišiel s krásnym štvrtým miestom. 

Obrázok blogu

Michal, prezraď nám, aká bola súťaž? Aké si mal pocity?

Súťaž bola na Slovensku vo Vysokých Tatrách a na ďalší týždeň v Poľsku. Mali sme veľa fotení, natáčaní a veľmi veľa príprav. Bolo to fyzicky namáhavé, malo spánku, ale super zábava s ostatnými súťažiacimi. Myslím si, že sme boli skvelá partia a oproti ženským súťažiam sme držali pokope ako jeden kolektív bez ohovárania a robenia si napriek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ako vnímaš svoje umiestnenie?

Neuveriteľne ma potešilo, že som vyhral najlepšie telo sveta. To bola pre mňa odmena za tých dvanásť rokov strávených vo fitku a celoživotného športového a aktívneho štýlu. Veľmi ma tiež potešilo, že som bol v TOP 5-ke. Mohlo to byť horšie, ale aj lepšie.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Keď sa na súťaž pozrieš spätne, čo ti priniesla?

Veľa kontaktov a pracovných ponúk. Ako sa hovorí, teraz nesmiem zaspať na vavrínoch a všetko využiť, pokiaľ je možnosť. 

  Videozáznam, pôsobenia Michala v súťaži 

  Michal, v show Jana Krausa,kde rozpráva o súťaži

Pre Slovensko neznámy muž, o ktorom sme ani nevedeli   

Na Slovensku možno mnohí o ňom nevedia, keďže dlhé roky žije v Prahe, kam sa presťahoval za štúdiom. Do modelingu ho zatiahla jeho bývalá priateľka a pre Michala to bolo vždy len hobby. Počas inžinierskeho štúdia pracoval v rámci stáže v Európskej banke v Londýne, neskôr pracoval vo firme, venoval sa podnikaniu a vyvíjal aplikácie na mobilné telefóny. Slovensko zastupoval aj na prestížnej súťaži Mister International 2013, ktorá sa konala v indonézskej Jakarte. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

  Mister Supranational Slovakia 2017 - Presentation Video

Obrázok blogu
Michal je hrdý Slovák, ktorý nezabúda na svoj rodný kraj, aj napriek tomu, že žije v Prahe
Michal je hrdý Slovák, ktorý nezabúda na svoj rodný kraj, aj napriek tomu, že žije v Prahe  
Michal Sivák

Michal Sivák

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Ahojte ! Som Róm. Verím že nemáš nejaký predsudok a že si veľmi rád prečítaš môj blog. Ak ťa to zaujme a niečo v tebe daný blog aj vyvolá,napíš mi na facebook. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu